tripramona.reismee.nl

1 vd laatste rondes ochtendsessie...kapot!

Reacties

Reacties

wenny edens

kan ze schoppen he die meid!

Deeefny

Bikkel!!!

Ramoontje

Charming he ;-) Vooral die witte benen :-)

Eem bewijsje dat we ('s ochtends) echt wat doen hiero ;-)

Daan

Kicken! Letterlijk en figuurlijk... Ziet er pittig uit!

Daan

Hoe is het klimaat? Op het strand heerlijk, maar om te trainen zwaar denk ik.

Wij kunnen hier ook eindelijk van een beetje zon genieten, het is hier wel 14 graden! Hahaha

Zit met Lisa aan de eettafel te knutselen terwijl ik zit te kijken hoe jij je in het zweet werkt. Het is oneerlijk verdeelt hehehe. Oh nee, wacht ff, jij zit in Thailand en ik moet maandag weer naar mijn werk... damnit, oneerlijk...

Suus

Aaaah mijn schatje! Super trots op jou!
Maar.. dat kan beeeeeter! ;-) Just kiddin'.. Wil geen onnodig sparren met jou uitlokken!
XXX

Nans

Ziet er goed uit Boo!!!
Diep RESPECT!!!!!

Kiwi

Vet!! lekker bezig Moon!!

Radjan

Zo Moon, ik zie dat je stoot techniek is vooruitgegaan :-)
Goed man!
Dat wordt nog fun als je terug bent.
Groetjes en geniet en ervan

Erik

Combineren Moon :-)

Was dat zweet op je voorhoofd?

Geniet ervan!!

moeders

niet normaal zeg,
ze hadden dat daar zeker niet verwacht.

de reactie van Radjan , wel leuk toch.

ma x

Marjon

Zo!! Stoer zeg! Je ziet er idd verhit uit ;-)

Ton.van.Zutphen@nn.nl

he ramona, hoe is het daar , ?nog meer blauwe plekken ? je moet wat harder schoppen. ha ha ha gr ik en nog veel plezier

Claudia

Zo Zo, dat ziet er goed uit hoor!! :) Lijkt mij ontzettend zwaar met die tempraturen daar. Nu kun je ons mooi van alles leren als je terug bent :P

Veel plezier nog daar en geniet er van.

Groeten Claudia en Frank

Claudia

(temperatuur) bedoel ik natuurlijk :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!