tripramona.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ramona

Reacties

Reacties

Zwanet

Hola Ramona!
Pepijn is er uit......
Hij kreeg een rood scherm, wist niet wat ik zag.........
Gnagnagna.
Nog een paar nachtjes slapen (of stappen) en dan is het TIME TO TRAVEL!
Maar eerst een pizzaatje.
Groetjes
Zwanet

Glien

Heey.. hebbie al een reis log.. tof! zal t ook eem mn ouders doorgeven, dan kunnen ze mooi via jou bij houden waar ik uit hang.. :-)

Ramoontje

Ellow Zwanet!!
Pepijn eruit? (Dus toch?!) ;-)

Tot vrijdag ad pizza...gezellig!

Daan

Hey, hejje nog geen foto's dan!?

Lian

Spannen! Nog een paar dagen.

Maurice

Heel veel plezier wijffie. Geniet ervan
xxx

Snafne

Och ik mis je nu al :(

Annet

Ik hou je in de smiezen :D

X

Larissa

kom af en toe ook ff een kijkje nemen :) enjoy!! xx

Daphne

Daaahaaaag Nona!!!

Goede reis, Veeeeeel plezier en ik benieuwd naar je blogjes :-)

Smokkert!

Estherrr

Och och, jullie zitten nu gewoon in de lucht!!! Hoe leuk en spannend... hoorde van Tiet dat jullie 5 uur morgenvroeg (nl. tijd) aankomen!! In gedachten reizen we met jullie mee!
Make the best of it!!!

xxx

Daan

Kunnen we toch een beetje zien waar je nu rond hangt ;-)

http://www.flightstats.com/go/FlightTracker/flightTracker.do?id=218986627&airline=CX&flightNumber=270

*

GENIET! ;-)

Master Lee

He Ramona. How is Bangkok City? En gaat het daar ook met die TukTuk affaires...LOL. Take care...

Johanna "uut Grunn"

Hé Mattie,
Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Leuke foto's!
Proef je meteen al een beetje de sfeer. En jullie zijn nog maar net begonnen....dat belooft nog wat!!!!
GENIETEN!!!

Natalie

Hee Ramona! Ziet er nu al goed uit! Ik ben jaloers! Geniet er van en ik zal regelmatig even kijken.

Groetjes
Natalie

Marian (moeder van Kim)

hallo Ramona,
wat leuk om mee te leven met jullie avontuur.
Ja Bangkok is eerst erg indrukkend met al zijn drukte en je weg niet terug vinden is dan wel heel erg spannend. Wij zeggen dan ook altijd tegen iedereen; neem het visitekaartje van het hotel mee dan kom je altijd weer thuis. Verbale communicatie is altijd veel lastiger.
Die goedkope tuktuktruuk (leuk woord he) hebben wij ook meegemaakt hoor. Wij zijn langs juweliers en kleermakers gebracht de eerste keer. Ook daar leer je weer van en een tuktuk is toch altijd minimaal 100 baht. Tja. Het was wel weer een avontuur waar je later om lachen kan.
Wat Poh is ook nog een aanrader en daar kan je ook je toekomst laten voorspellen. Je kunt een hele goeie treffen.
Ik heb de link van Kim gekregen en ik ga jullie nu ook volgen. Ben heel benieuwd!
liefs, Marian

Trieneke

pfffff.....wat een verhalen.......d'r gaat niets boven......waar de zon ook weer begint te schijnen !!!

sterkte en succes d'r mee en vast ook nog wel genieten.

gr.

Trieneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!