tripramona.reismee.nl

Chang Mai

Kanchanaburi was top!

Foto's zeggen genoeg dacht ik zo ;-) De mensen waren vriendelijk...heerlijk weer gehad en de beestjes die we daar gezien hebben waren super!

Via die reisorganisatie hebben we onze treinticket richting Chang Mai geregeld en verblijf hier. De 12-urige treinreis...zitplek...airco was niet zo'n hele fijne reis, maar vloog voorbij! Voor 15 euro eem naar het noord'n van Thai...inclusief avondeten en een broodje met thee id ochtend...dat hoef je in Nederland nie te verwachten voor dat geld!

Hier aangekomen...super hotel...heerlijke grote 1 persoonsbedden...zwembadje erbij en liggen daar nu al zo'n beetje de hele middag...bijkomen van onze treinreis! We betalen per kamer 700 baht (wordt steeds goedkoper), dat isssssss....17,50 gedeeld door 3 per/nacht! Ohw, mijn naam is Lamona volgens de eigenaresse van het hotel!

Morgen hebben we een Thaise kookcursus op de planning staan. 's ochtends naar de martk om ingredienten te halen en mag ieder 7 gerechten kiezen om te maken. Krijgen een kookboekje erbij + mogen we daarna altijd mailen voor vragen, dus we komen er hoogst waarschijnlijk niet onderuit om keer voor jullie te koken! ;-)

Fietstocht en jungletour staan ook nog op de planning. Titus en ik hebben al eem gekeken en er is hier een thaiboxschool id buurt, dus pakken nog 2 ochtendsessies hier voordat we naar Maleisie vertrekken! Welke datum we precies daarheen vertrekken weten we nog niet, want 12 april begint in Chang Mai het nieuwe jaar! Dit betekent dat iedereen elkaar mag natgooien met water + poeder, dus dat willen we wel meemaken! Waarschijnlijk wordt het dus 13 of 14 april!

Wat een saai verhaal eigenlijk vergeleken met de vorige...heeeeeerlijk! Lekker relaxen en genieten van hoe een vakantie hoort te gaan ;-)

Groetjes Glien, Tiet en LaMoon! xx

Reacties

Reacties

Esther

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa heulemaaal niet jaloers!!!!! 12 april biedt mogelijkheden tot mooie kiekjes;)!!!!!! Hihi.
xxxx Doeg schatties!!! Have fun:D

ton van zutphen

we wachten wel af wat we te eten krijgen

Daphne

HHHhhmmmm nu al zin in dat lekkere eten :P

Frietjuh

Hey Lamoontjuh,

was je link kwijt van deze site, dus ik heb net alle resiverslagen achter elkaar gelezen.
Hilaaaariisch, wat een toffe reis maak je mee.
Ik zit hier in mezelf te genieten van je verhalen, je schrijft heel leuk. kan het allemaal zo voor me zien :)
Ik heb me net aangemeld dus krijg de verslagen automatisch binnen nu, hihi, lekker snugger.
Njoy!! x

Lamona

Eej snuggere Faar...leuk dat je me verhalen met plezier leest! Happy Songkran!! ;-) Toen waren jullie toch ook in Chang Mai??

Tot snel! Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!